klik...klik..klik!!!!!

Isnin, 9 Julai 2012

My Wedding and Suka suki mencari ketenangan Jiwa















































































































































































































































Assalamualaikum semua.. Selesai sudah Majlis Pernikahan dan Persandingan aku bersama org yg tersayang Noormarjuniani bte Mohd Arbain.... Banyak perkara yg x dijangka berlaku semasa majlis hendak berlangsung... Antaranya adalah EXCIDENT dengan orang cina (kereta satria). Poning kepala derrrrrrrrrrrrrrrr!!!!Aku buat urusan report dan Abg terus ke Hospital BP tengok Kak Teh dan Adik. Siap urusan report kat trafik Air Hitam, aku terus ke hospital. Adik terpaksa di simen tangan kanan dan kiri. Jam 12 gak selesai urusan. x sempat aku nk mengikuti tahlil kessyukuran kat rumah.
Keesokan harinya, majlis penikahan berlangsung di Masjid Felda Maokil. Berdebar rasa jantung aku. Dengan 2 kali lafaz, sah Dia menjadi Isteri aku. Tanggal 16.06.12 NOORMARJUNIANI sng isteri gua.
To be continues tomorrow!!!!!!!!!!!!!














Tiada ulasan:

Catat Ulasan