klik...klik..klik!!!!!

Ahad, 30 Januari 2011

Xtvt Riadah hari ini

Tak ada xtvt yang menarik hari ni... habis keje kul 6 pg td terus aku buka FB untill 830am. Pas 2 aku bersiap p office for setup op room. Kul 9 aku terus p Padang Golf utk diving. Kul 930am baru aku main Golf dng Sulaiman n Taufik. Syok gak main golf ni. walau agak lama sudah tak menebas, kira ok gak la aku pukul pagi td.. Pukul punya pukul 2 biji bola masuk kolam daaaaaaaaaa. Sedar x sedar dah kul 1230pm. Habis main golf terus aku balik bilik. Apa lagi, terus bersiap untuk mimpi-mimpi yang indah-indah.. hehehe. Sampai kul 4pm aku tido. bangun n mandi, pas 2 Sulaiman lak ajar main golf lagi. Aku turun main golf lepas asar td. Sebelum aku p main golf sempat aku buatkan Guarantee Later At punya... Start kul 5 sampai la kul 1845 aku pukul bola.... Pas magrib baru aku keluar p bandar utk hantar Guarintee Later kat Hospital (At punya). Sebelum balik sempat aku lepak dng At kat kedai Adik (Kedai makan nasi lemak Tanjung). Kedai makan biasa aku kunjungi dng At....
Kekasih hati pun ada msj td.... katanya aku ego!!!! huhuhuhu...
biarkan la.... Nti aku call, dia lak x layan aku....hehehee. (Hanya prasangka aku saja). Mata pun dah layu mau tidur... ok Good nite for yang menyayangi Aku... Assalamualaikum.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan